lördag

Frida i köket

Inatt sov jag säkert 12 timmar björn-i-ide-sömn. Sköööönt! Drömde dock mardrömmar om att jag var i fjällen och min kille dumpade mig för nått gammalt mossigt blont korthårigt ex. fy, sen ringde som tur var Hanna och väckte mig vid 1. Det är alltid så roligt att prata med mig när jag är nyvaken, det hör jag själv.

Har precis lagat lunch till mig själv. Ägg med lax och gurka och gräddfil och typ bulgur eller nått i kok-plastpåse som jag hittade i kylskåpet. Mums, det åt jag igårkväll efter träningen med. Och ägg med fisk har jag nog ätit hela veckan. Äter minst två ägg om dagen, det måste ju vara ruskigt healty? Bra o ladda fysiskt inför morgondagens match tänker jag. Imorgon kan jag antingen spela bra eller dåligt. Jag kan antingen vara nöjd eller få panik. Spelar jag dåligt imorgon har jag definitivt hamnat på ett sne-spår och det kommer knäcka mig lite psykiskt.

Ska kamma till mig och göra lite ärenden nu. Köpa Krissis present och sola solarium och eventuellt shoppa nått. Måste kolla kontot först, undra om studiebidraget har kommit?
Ikväll kommer bli en riktigt rolig kväll. Vi hörs senare, alternativt imorgon.

1 kommentar:

Josefine sa...

Fin blogg du har frida! :D Hoppas allt är bra! Pusss