söndag

Kära bloggen

Den här helgen skulle jag beskriva med ett ord; flyt.

Jobbet i Fredags gick oväntat bra! Jobbade med Flo & Luka till klockan halv två, i den andra frontbaren. Hanna, Tamara & Catrin kom förbi och klappade mig på axelen. I övrigt var det inte så mycket folk i fredags som tur var!

Sov som en barn till klockan 14oo på Lördagen som jag mest spenderade i sängen, i telefonen, med mamma&pappa plus 2½ timma med bästa väninnan i form av Emelie. Ganska välbehövligt.

Sen hämtade Hanna & hennes kille Dave upp mig här hemma (gött) och vi åkte till till någon födelsedagsfest i Natters. Lagom roligt. Lagom roliga killar hack i hälen. Lagom dåliga raggningsrepliker. (Jag var egentligen bara ute efter att äta jordnötter & paprikachips i brist på annan föda denna lördag) Lagom roligt blev det också när Hanna & Dave kilade hem till sig själva & lämnade mig med detta. Fick inte vänta lagom länge på taxin till stan heller, men sen i stan var det riktigt roligt!
Träffade Viktoria & July på "stadtcafe" 0ch vi begav oss vidare till Hofgarten för att träffa lite vattenpolo-killkompisar till Vicky. Själv träffade jag Sebastian, som inte var vattenpolo-kille med dög bra ändå. Gulligaste jag varit med om, så jag, han, Daniel och en till gick vidare till börger och spelade fuzzball. Blev rätt sent & idag har jag bara myst ihjäl mig och bakat muffins. Försöker gulla med min värdfamilj lite serni...
pst, bilderna är från baren

Inga kommentarer: