tisdag

hela världen kretsar kring träning

Det är så konstigt, för hur många timmar jag än sover (okej, inte sådär skönt helg många timmar) så vaknar jag ändå upp som ett vrak. Helt slut fast jag sovit! Jag brukar vraka vidare till skolan utan smink och frisyr. Jag bryr mig inte så mycket längre, inte för att jag överdrivet mycket gjorde det hemma heller. Man kan ju inte alltid vara snygg, då är det ju inget roligt.

Idag var vi på studiebesök på en fitness-sjukgymnaststudio. Mycket intressant! Blev nästan lite sugen på att jobba inom något sånnt. Massör eller så. Sen tränade vi i studion. Det är sånna stunder man älskar idrottsklassen.
Eftersom jag har lovat mig själv straffträning ska jag nu kliva upp från min täcke-hög framför tvn, dra på mig träningskläder och gå ut och jogga & göra igenom alla käppövningar plus pilatesbollövn. Det är kallt ute...här är det varmt.

En jävligt bra samvetsfråga.

Inga kommentarer: