tisdag

Det är så svårt att slita sig från datorn om kvällarna när man har en så bra spelningslista som jag har för tillfället. Det är mest coldplay plus en del tysk&engelsk reggea/ragga blandat med en del sköna strö-låtar från här och var. Det är ju helt sjukt hur många bra låtar coldplay har lyckats göra, helt otroligt. Och så tidlösa!

Hade en mycket bra helg sammanlagt som jag avslutade med en mycket dålig match. Detta innebär att jag ska straffträna hela veckan.
Vicky fyllde som sagt år i fredags och det firade vi hemma hos henne i trevåningshuset. Var mest klassen men mycket trevligt. Vid ett eller så tog nightlinerbussen in till stan och träffade Daniel på Projekt.

På Lördagen var jag på IKEA och njöt av 15 köttbullar & lingonsylt. Veckans bästa stund, kanske. Hanna Jag & Dave var ute på kvällen på wiena. Kilade förbi på blutchip och hälsade på killarna. Var nice ända tills ett sjukt onödigt pinsamt dörrvaktsbråk som var det dummaste jag sett, så då gick jag vidare och träffade D.

På Söndag åkte vi skidor med härlig snö och bra väder. Och sen var det match och jag spelade dåligt och kan inte riktigt släppa det...sen var det inte så mycket mer med den helgen.



förresten, här är internets bästa blogg. Läs alla inlägg, alla alla. Sirre, jag tror du skulle gilla.
Scrolla ner, läs alla inlägg du inte läst, scrolla upp och klicka på bilden.

Inga kommentarer: