onsdag

välbehag

Äter äpplen med havregrynsgröt och slurpar på överkokad oboy när den är som bäst. Till förrätt blev det tre rostade mackor med aprikosmarmelad & ost och till efterätt vita chokladprickar & egen köpta jordnötter. När Frida är framme i köket blir det klass påt vill jag lova.
Ser på tv för första gången här "hemma". Slog direkt på brottskod försvunnen, (med tyskt tal naturligtvis) och kände hur välbehaget spred sig i kroppen, kände att det här kan bli en ganka nice kväll! Så på golvet i mitt täcke, mjukisbyxor & mormors tröja sitter jag med en nöjd-belåten-min. Planen var att tvätta (eftersom mina strumpor OCH trosor är slut) men den planen får vänta tills imorgon.

(finanskris i strumplådan)

och jag säger bara det, inget, i n g e n kan få mig att gå ut ikväll! ...okej, kanske Daniel, dock bara Daniel, men i och med att jag inte har någon mobil är jag härligt okontaktbar.

imorgon ska jag rida & sen blir det att färga håret på både mig och Hanna. Och Hanna blont, får upp hemska minnen i huvudet av min egen tid av hemmafärgning av blont hår, men vi får väl se. Hon är inte så tjinkig heller, den där Hanna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello baby! I just want you to know.. jag läser alltid din blogg! Alltid! Även om jag är sämst i världen på att kommentera. Men i will be better, jag lovar! Nu har jag dessutom startat upp en gammal goding igen, http://siixty.blogg.se .. jag trivdes aldrig på blogspot om jag ska vara ärlig! Så ta ett kik om du vill, så ska jag fortsätta vara din trognaste läsare! Kärlek i såna där jättestora Ikea-kassar! Säkert åtta stycken! / Sarekk

Anonym sa...

läs mitt sista blogginlägg vännen så hörs vi <3 älskling

Anonym sa...

Ja. killar är ju liksom ingenting att ha, man borde ju vara smart nog att låta bli. men det går ju inte? förjävla konstigt! hur har det gått för dig att hålla dig tills på fredag? :P