lördag

Kära kära Bloggen

Håller på att göra mina bakläxor. Läsa bloggar. Typiskt lördagssyssla. Det är ju kul oså...särskilt när Blondinbella tryckt ur sig en halv tidning på två dagar & Kling har hunnit byta kläder åtta gånger om dagen.
Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har verkligen inte haft någon inspiration, alls. Det känns som om jag bara går och väntar. Eller sitter, tar mig inte för så mycket saker, är lite apatisk rent ut sagt. För såhär är det, jag har feta kärleksbekymmer och det gör mig helt slut som artist. Jag har aldrig riktiga kärleksbekymmer, inte sen jag var femton, men nu har jag.

På Onsdag ska jag söka jobb, & träffa min andra värdfamilj. På Måndag ska vi nog åka skidor igen om jag orkar kamma till mig, för vi är lediga. Annars är det att trycka handboll som vanligt & lite skola och rida något med. I Torsdags gick Lancino så himla fint. Min pojke.

Nu; Mail & Städa rummet.
Ikväll; Tjejkväll big time.
kunde inte komma mer lägligt.

Inga kommentarer: