onsdag

Kära Bloggen

har precis ätit en biologisk apelsin med kvisten kvar. Den får man tydligen med, alternativt med några krispiga apelsinblad, när man köper bio-apelsiner här i Innsbruck. Tänkte jag skulle ha en nyttig dag men har haft precis tvärtom. Ibland kan man ju bara inte bry sig! Får väl trycka bort mina chokladpuddigar på träningen senare! Man måste ju äta för sjääälen också, det har blondinbella lärt mig. och då är det väl så?!

Kommer på mig själv med att lyssna på riktigt dålig musik. Ibland går det halva låten innan jag kommer på mig själv med att lyssna på tex. trancemania76 eller dyl. Får lite panik inombords, men bara min hinner byta innan låten tar slut så är det ingen fara. hehe, tvångtankar. Så nu byter jag till tysk reggea. hehe, me like! Minst lika mycket som Daniel gör...och om inte annat så ska jag lära mig det. Men favoritlåten är för tillfället coldplay låten här under (scrolla vidare lite bara), och jag menar det verkligen när jag säger; lyssna!
Ska definitivt spela den på min begravning.

Var iallafall ute en sväng igår på hofgarten. Eftersom jag bara hade 1(2) lektioner idag, så kändes pullfaktorerna starkare. Det var väl,..nice. Träffade massa mysigt nytt folk, som jag direkt glömmer namnen på. Känner mig så himla oschysst, men så många namn som matas in i mig är det inte så himla enkelt! Ibland kommer jag inte ihåg vart vi träffats heller, det är också himla pinsamt. Inget personligt alls! Men vadå, man kan ju inte komma ihåg allt, typ som vilken linje de pluggar på universitetet. omöjligt!

I övrigt slängde sig Hannas-pojkväns(Dave)s-bästakompis=Michael sig över mig det första som hände. Han är snäll, han är för snäll, och en typisk förorts-tysk med bad jeans. Och så gör han så konstiga rörelser hela tiden, eller kanske härmar han mig bara, men jag förstår inte vad han menar. Det här Michael ger mig iallafall gråa hår för han har bestämmt sig för att han&jag ska bli något meeeeer. om man säger så. Och jag har redan sagt att jag inte är intresserad av något "meeeeer" men samtidigt kan jag inte vara elak och säga ciao jag måste kila vidare, eftersom vi ses nästan varje helg. Dessutom tror han att jag har pojkvän i Sverige för det råkade Hanna slänga ut sig i något nödläge när vi var ute förra helgen. åh stackars slemmiga snälla förorts badjeans michael, du har ingen aning.

nu ska jag strunta i killar och spendera ett par timmar med innsbrucks bästa tjejer, ni har väl kollat ordentligt på korten va? Jag vet, jag är inte allt för fotogenisk, men jag bjuuuder idag. I helgen möter vi serieledarna i Bayern-ligan. Jävlar vad taggat!

Inga kommentarer: