fredag

Kära bloggen

Jag veeeeeeeeeeeeeeeet, att det har varit tråkigt de sista dagarna. Men jag har haft saker för mig, och inte saker för mig. Till exempel har jag köpt en ny deo, som jag imorse kom på, luktar billig vanilj-vattenpipa. Fy sånn huvudvärk man får av den! Men jag är för snål för att köpa en ny. Finanskris även hos mig vet ni.

Sen har jag stressar upp mig något otroligt över att jag ska prov-jobba i baren idag/inatt/imorgonbitti på blutchip. Har vart på stan varje dag för att hitta något fräscht o ha på mig.
Sovit dåligt har jag med, och så tror jag allt att jag håller på att dra på mig en härlig liten influensa eller liknande. Ibland har man ju bara inte tid!!
Nu ska jag lägga mig i badet & plugga drick-menyn (gud, vad heter det på svenska egentligen?) och sen börja min 2 timmars i-ordning-görning. hehe. Vi siktar på fet dricks.
ps.1, lagfoto idag
ps.2, jag har klippt lugg.

ska vi säga några bilder framöver också? okejdå. Men bara om ni önskar mig lycka till!

1 kommentar:

Anonym sa...

wish you luck my bästis ! aaaaa, frida - okej att vi följer varandra i bloggarna - men du var det så jävla länge sen vi verkligen pratade - och klippt lugg har du med gjort - pretty damn good if i guess ? miss you babe <3