onsdag

En jävla sprattelgubbe

förresten, när jag åkte 539an förrut kom det fram en riktigt otrevlig man och började hoppa på mig om alla möjliga saker. Tillexempel sa han att korten i tidningen idag var skit fula (de som tidingen hade tagit från matchen i söndags), och att jag inte såg riktigt klok ut så som jag rörde på mig. Han sa att jag var en jävla sprattelgubbe. Jag blev riktigt riktigt förbannad, där på bussen,
"ingen kallar mig sprattelgubbe" skrek jag och visade tänderna, men som tur var satt pappa bredvid mig så jag kunde inte hoppa på den här 60åringen och ge honom ett kok stryk, fast jag velat.

Sen sa jag att jag inte brydde mig och inte ens hade sett de där dumma bilderna och inte tänkte titta heller, och tänkte, om ett par dagar är de ändå glömda. (så det så)
Då bröt det ut ett mindre slagsmål i bussen, för gubben som vi kan kalla Göran blev riktigt förbannad på mig, men som tur var så var vi nästan hemma. Dock stannade inte bussen på våran hålplats för det var någon som hade asfalterat över den, utan körde vidare. Jag skällde ut busschaffören samtidigt som jag och den här Göran hade en riktigt catfight! Pappa och min bror såg på... Helt lugna som filbunkar med att jag dunkade på en 60åring / en 60åring dunkade på mig.
Sen när jag skulle stiga av, kastade Göran pinnar på mig och jag kastade de snabbt tillbaks på honom in bussen. Göran kontrar med att springa efter och spotta mig på ryggen, men jag kan inte se vart, för det har börjat regna.
fan....


så var det med den saken, jag & göran verkar inte vara färdiga med varandra.

1 kommentar:

Anonym sa...

what the fuck ? hahhaha ;)