torsdag

Kvällssnack

Skulle ju blogga också... Jag egentligen rätt ojämn som bloggare, men kvällar så som denna kan jag offra mig och klämma ur nått bara för att det är roligt att läsa lite ord som är mina och kommer flera hundra mil ifrån.
Skippade att gå ut ikväll också! Är riktigt nöjd med mig själv, men är det träningsvecka så är det! Och jag har gått och tappat danshumöret, och tur är väl det för trött är jag redan som det är. Är väl det fina vintervädret som tär på krafterna. Dessutom hade jag ingen lust att överhuvudtaget sätta min fot på chip efter hur Joux spårade i lördags. Inte nice. Inte okej.

Hade målvaktsträning med mina småtjejer idag. Eller så små är dom inte. Kanske 13 och sen en 15. Ska lära dom allt jag kan, alltså allt som Stefan Klingstedth har lärt mig. Min guru skulle man kunna säga, min och Bellsans. Fast det var knappt så man ville dela på han, så bra, så bra va han.
Undra om vi skulle kunna slå våra klyfthuvuden ihop och köpa honom till RP nästa år?

Ae, ska sova. Hänga tvätt först, men sen sova. Imorgon har jag dock 2 timmar sovmorgon först. Älskar Torsdagar. Martin och jag ska luncha på IKEA vid halv två och sen blir det shopping. Skulle behöva kila förbi huddoktorn också, men man kan ju inte hinna med allt på en torsdag, eller kan man? Pulse på fint i snön hemma, vi ses snart! Puss&Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

karlsson , nu har jag haft min första körlektion :) och det gick oväntat bra - han tyckte att jag redan kunde köra , så nu ska jag bara finslipa lite på att backa .osv . sen ska jag köra på dig. kan däremot inte garantera att jag kör dig tills du kommer hem - men tills nästa gång :) hörs bästis <3 åk iväg och träna nu !