fredag

Hur mycket pepparkaksdeg är lagom?

suck. har precis sovit ätit och maxat c-vitaminer i form av en halv melon och en bio-apelsin. Och då var det alltså dags, ta sig i kragen och packa ihop träningsgrejer och utgångsgrejer och jag har ingen lust för nått av det. vill äta alvedon och stanna under täcket med min nyköpta pepparkaksdeg. Så himla gott! Gille. Men mådde ännu sämre efter den, som vanligt, för vad är lagom när det gäller pepparkaksdeg?! Den får vänta i kylskåpet till imorgon verkar det som!
Köpte på mig med blåbärssoppa och blåbärssylt och kunde inte sluta att gå och vara lycklig i Schweden-shopen. Imorgon ska jag dit och äta köttbullar med min dåliga tyskabok och sen köpa min nyårsklänning på Zara. Sen ska Hanna och jag baka min&Emelies special morotskaka (den vi cyklade med genom vasastan på en cykel) till hennes mamma som fyller år.

Känns som om det kan bli en riktigt bra dag imorgon, måste bara göra klart den här Fredagen också.

Inga kommentarer: