måndag

Kära bloggen

128 inlägg inkluderat detta. Så trevligt va? Sitter och gör ingenting vettigt. Eller jag tvättar samtidigt, i tvättmaskinen alltså. har varit rätt huslig idag och lagat mat & tvättat som en annan 2barns-mamma. Fast tvätta gör jag jämt. Så någon annan här slipper.

Tänkte ringa till Emelie men sen kom jag på att Carro har födelsedag imorgon och då har hon nog lite o pyssla med. Hur som haver, lyssnar på coldplay för stunden och är lite småhungrig. Tur för mig att Victoria's secret hade sin senaste show i dagarna. Då klickar man sig in på msn.se och spanar igenom alla bilderna, och plötsligt, av någon konstigt okänd anledning, är man inte alls hungrig längre.
nej skämt o sidor, måste gå och sova. Vår nya snabbhets-träning gör mig helt slut. Eller så är det för att jag har för lite blod i kroppen. Fortfarande rätt gnällig, och jag har för tillfället ingen att gnälla av mig på. Gnällde dock av mig lite på träningen och vägrade att göra armhävningar. För ont...förstår ni väl.

1 kommentar:

Anonym sa...

Frida,tänka sig att att du tvättar'gulligt! :) i vilket fall är du värd att hoppa några armhävningar ! jaa, idag fyller carro år och sen ska jag iväg till Emelie Klingas 18års fest ikväll-men vi hörs snart ! för vi måste språkas om lite grejer! <<3 massa blöta pussar !