fredag

En Fredag i Innsbruck med planer om Linköping

Ligger i sängen just nu, kan inte påstå att jag känner mig helt 100%. Har ont i halsen och så spänner det så o-nice i huvudet. Bestämde mig för att det inte var läge för löpning-i-2½timma-upp&-ner-för-bergen-idrott idag eftersom det alltid resulterar i att jag blir som en apatisk död sill. Som i sin tur är som att be om att bli sjuk på riktigt, och jag vill inte missa min viktiga helg som jag sett fram emot enda sen...förra helgen!

Bestämmer mig istället för att ta mig en sväng till IKEA i mina nya skateskor som Hanna och jag har bytt med varandra och se efter om de har pepparkaksdeg. Måste skaffa mig lite svensk julstämning eftersom jag har flygbiljetter hem till Svedala i inkorgen på mailen. Det ni! Synd att jag inte kunnat hålla mig med denna nyhet bara, annars hade ni nog blivit lite överraskade va. hehe. kuuul! Iochmed detta (och 18 andra anledningar) spenderade jag och min bästa vännina 2½ välbehövda timmar i telefonen igår kväll. Så kallat emergency call. De kommer lite titt som tätt.

I övrigt har Viktoria i min klass födelsedag idag och planen var stort firande av henne plus utgång efter det. Men som den numera obotliga handbollnörd jag är har jag inte mage att missa träningen utan måste sluta upp med de efteråt. Är inte alltid så nöjd med fredags träning mellan 20-22 ska jag få be att tala om. Åandra sidan lär jag ju bara missa massa alkohol och de kalorierna tänker jag ändå ersätta med riktigt shysst glass i eftermiddag. Me like!

vi hörs senare, ikea kallar! ciaociao

Inga kommentarer: