tisdag

Kära bloggen

sitter i sängen och lackar naglarna svarta inför ikväll. Lyssnar på Paperplanes med Mia och tänker på sommarkvällar i Sverige. Får någon bild av dans i någon soffa och strålande humör. Och Ullis. Undrar vad hon gör. Hade någon frågat mig hade jag sagt att hon segar sig fram i skolan, klinkar på gitarren, jobbar extra på tacobar men jag antar att tiden, liksom här, inte står stilla hemma heller?

Annars vaknade jag med fetaste bulan i skallen idag. Martin, tänkte jag, och drog iväg ett sms till mina kära vän och handbollstränare och tackade för 3centimeters berget. Gör mig inte så mycket, är ju med lugg nu. Och åter igen på bästa humöret, sunshinefrida är tillbaks, som han säger. Det är bara att kasta på med träpinnar & mata i mig med träningsvärk, rör mig inte vid ryggen.
ha en bra dag, nu ska jag åka och investera i en plattång på mediamarkt.

Inga kommentarer: