torsdag

Glöggkväll

Sitter och är nöjd över dagen. Sitter och är nöjd över att jag än så länge är i tid, inte stressad. Om en halv timma kommer Martin och plockar upp mig och sen ska vi dricka glögg någonstans ute. Vet inte var eller hur, men jag vet varför. Den killen är en av mina bästa vänner. Och i Februari planerar vi att åka på Oasis i Wien. Hur nice? Mycket.

Skön dag idag. Degigt i skolan, mycket goda köttbullar på IKEA och god varm choklad på Coffeeshop. Fyndade mig ett dubbel varvs nitskärp på rean och hittade grymt snygga lackstövlar utan klack på ZARA, la undan de tills imorgon. Emelie? Vad ska jag göra?

Okej ska lägga på ett kol så jag fortsätter att inte stressa mig. Upp ur sängen och bort till badrummet, slita sig från alla svenska bloggar & spellistan. Vad ska man ha på sig bara...
Vi hörs sen, om det inte blir för sent. Ciaociao!

och helt plötsligt var det bara 20 minuter...

1 kommentar:

Anonym sa...

frida, jag tycker lätt att du ska satsa på ett par lackstövlar! DÅ har vi ju nästan likadana med ;) är dom höga i skaftet ? =D ingen bild på dom? lyckat ialla fall att du fann ett dubbelnitat skärp ' lyllos ;) <3