måndag

Kära bloggen

Sitter och tycker synd om mig själv. Har tagit blodprov idag. I armvecket. Två gånger! En gång i höger men det gick inte och en gång i vänster och då tömde dom på kan jag lova. Okej, jag grät, var tvungen! Helt ensam hos någon österrikisk huddoktor som inte förstod vad som var så farligt med blodprov. Ja vad trodde hon?! Blod ska vara i kroppen och ingen annanstans.

Förresten, jag vet att det var länge sen sist nu, men min värdpappa har en förmåga att koppla ur min dator från nätverket. Undrar om han försöker säga nått med det?..
I allafall, sen sist.... har hänt en del trots allt. Min mobil & mp3 blev snodde i torsdags, mindre trevligt. Blev ganska bitter. Det var sista gången jag gick ut en torsdag, hur många gånger du än frågar David...

I Fredags hade jag rektor-snack och vi bestämde att jag inte ska få några betyg förutom i engelska. Sweet! Mycket nöjd. På kvällen hade jag träning och hemlängtan så jag stannade inomhus och såg på film.

Lördags var jag med tjejerna i stan på dagen. På kvällen ringde jag hem till mina riktiga tjejer hos Anna, det var riktigt efterlängtat! Men de verkar ha det lika bra som jag plus lite nice-are käk så då klagar inte jag heller. På kvällen var jag ute först med Hanna och Dave och sen kilade jag över till blutchip för att språkas med Marco och se hur det går med arbetet. Men det skulle vi kika på nästa vecka... Sen träffade jag Klemens och Daniel :) (sebastians bästa kompisar) och hängde ihop med dem resten av kvällen/morgonen till klockan 06. Mycket trevligt! Lite för mycket trance-musik bara enligt mig och Daniel.
Söndagen blev att kravla sig upp klockan halv tolv och åka och bruncha med killarna i solen på Klemens balkong. Sen halvsov jag och Daniel till champions leauge handbollen på eurosport tills det var dags att åka och spela match sisådär vid halv sex. Mysigt. Var inte så peppad men det gick riktigt bra! Vann väl med det dubbla, sisådär 24-12.

Idag har jag polisanmält mina saker, köpt nytt cykellås, och som sagt vart hos huddoktorn och börjat min nya kur. Är lite nervös, för den är tydligen stark. Menmen. Dags för träning, ursäkta det köttiga text-inlägget men jag visste ju att ni var nyfikna. Här kommer min nya favoritlåt

Inga kommentarer: