måndag

LördagSöndag och sen om igen

dPå Lördag tränade jag med RP igen i sporthallen. Första träningen sen början av december och det känns. idag. i hela kroppen. Jag har sånn äcklig träningsvärk att det tar 40 sekunder för mig att ta mig ner för trappan från övervåningen. Och när jag vaknade hos Linda fick jag rulla av sängen.

ha-ha-ha, sa Linda.
fuck you very much, sa jag.

På kvällen igår styrde Malin Jag och Boodhan ihop en spontan utekväll. Som råkade bli roligaste jag gjort på länge i ute-väg alltså. Linda hade gjort ett par tio liter vin som hon bjöd på, och det var inte så dumt som det låter. Malin dök upp och vi spexade hela kvällen som spenderades på platå, plus lite 55an & Platens. Sen åt vi 3 och Mattson fil med kolasås & All Bran i Lindas kök klockan alldeles för mycket.

Skulle träffat pärlorna ikväll men ibland hände saker som inte händer och man kommer helt ur omloppsbanan. Men det behöver man inte skriva om här. I vilket fall så ta vi igen det snart tjejs.

Imorgon spontanåker Emelie & Jag till stockholm ett par dar för att tänka på annat. Dags att sova, här har ni världes fulaste reklam.

1 kommentar:

theKonstapeln sa...

ganska random att man träffade dig i lördags, inte för att vi känner varandra men vi sågs som sagt på en fest i johannelund för ett bra tag sen, trevligt att träffas igen kan man säga.