torsdag

Torsdag

fyra på eftermiddagen är klockan och jag ska iväg och spela borta match om en timma. Har varit taggad ända sen träningen igår som gick grymmt bra. Fotbollsstrumpor på önskelistan i jul säger jag bara, är döskönt att ha extra på smalbenen i målet, särskilt när man i grund&botten är en sånn chicken som jag. Och särskilt när mina nya hudpiller gör att jag får feta blåmärken lätt.

Något annat otroligt intressant jag kan bjuda på såhär på eftermiddagen...

nae, inte ett piss.
Ska slänga ihop en smoothie för innan och havregrynsgröt med äpple och linfrön för efter. Får nog räkna med att plugga i bilen för vi ska en hel timma bort, wörgl, tyrol-ligan idag. Bayernligan på söndag. Det är vad jag sysslar med! Höööörs.

ps. emelie, nu sitter jag på lackstövlarna från Zara. saknar dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

yeees. nice work booodie <3 ses snart babe .- vill höra allt med som hänt under senaste dagarna. nu i helgen sticker jag till sthlm med anna. när du kommer hem - får vi dit igen du och jag med drösvis med shopping. <3 älskar dig babe.