lördag

kära bloggen

Sitter och har lite sänghäng med mig själv. Jag är möööör. Igår var en slitig dag. Hade den här uthållighetslöpträningen som vanligt på fredagar. 90 min orgenteringlöp och jag fick vara med Christoff, fotbollsspelare och sprang som ett djur. Jag sprang som ett något långsamare djur med min rid-träningsverks-ben. Sen stupade jag i sängen, det var bara att knäppa med fingrarna så sov jag.
Vaknade 1½ timma senare och då var det raka vägen till handbollsträningen nervös som ett litet kid första skoldagen. Men jag måste säga att det gick riktigt bra! Särskilt med tanke på hur länge sen det var jag spelade i målet på riktigt. vad jag har saknat det! Fast min målvaktstränare och jag har överhuvudtaget inte samma åsikter om spelstil...det luktar ju konflikt ända hit.
Tjejerna var gulliga som bara den och sen gick jag & Martin ut med med hans handbollskompisar och några av spelarna. Var inte hemma förrän tidigt imorse, sådär sju eller nått. Avslutade med att spela fuzzball på platau. Roligt var det! Ikväll blir det att vara med tjejsen. Först hos Hanna, sen blir det forums snowboardfilms-premiär iallafall för oss två. Ska städa mitt rum och sen blir det ridning. Allt är toppen, med Emelie fattas mig. Imorgon tar vi ett talk, okey? :)

Inga kommentarer: