onsdag

Kära bloggen

Jag sitter här & är på jävligt bra humör. Mina paperz är klara nu! Jag är numera officiel målvakt i SVO Innsbruck, och jag säger bara, det är jag som är muren. Ska ta allt om jag så ska ta det med skallen. Idag har jag laddat med fisk för träningen. Alltså riktig fisk. Man blir helt skön i kroppen av riktig fisk när man inte ätit det på ett tag. Med riktig fisk menar jag alltså inte friterade bollar med något litet fisk-avskrap i mitten som man inte känner smaken av, utan typ rökt fisk. Känns som ett varmt bubbelbad för smaklökarna. hehe.

Idag slog jag också nytt försovningsrekord. Vaknade klockan 07.43 och skolan börjar 07.55. Lite nöjd borde jag vara va med att klara det? Fick till och med på mig lite foundation och det är mer än vanligt! Men cykla som fan får man, tur att jag är fit som ett monster för tillfället. Tur säger jag bara!

Annars så fick jag hela min världsbild rubbad idag. Jag gapade, gnuggade mig i ögonen, blinkade 4 gånger, stängde munnen, skakade sakta på huvudet....

dra på trissor tjejer!! visseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel! snygg färg också, påminner lite om...mig!

Inga kommentarer: