tisdag

Kära bloggen

Idag firar vi. Idag har jag nämligen tryckt ut mig 100 inlägg. Etta-nolla-nolla, sen Juli.
Bloggmorsan själv sitter i sängen och dricker varm oboy och äter pringles. Så firar jag mitt kärleksbarn med intranätet. Hur firar ni?

Annars hade jag skola till sex.noll.noll med en avslutning på 4timmars engelska. Har också hunnit med dubbeltimma i idrott vilket innebar långlöpning. Dubbeltimma löpning. Skjut mig i huvudet! Appropå huvudet så blir det schnitt schnitt på torsdag, då ska jag klippa lugg. Dra på trissor va? Och färga lite mörkare! Tänker alltid på Genis när jag väljer färg, för om hon säger att jag inte ska ha det så rött, då ska jag inte det heller!
Nu ska jag se vad Martin gör. Ciao

There's a hole in my heart, it was something you said
you've got a whole lot of nothing in that pretty little head.

Inga kommentarer: