tisdag

Kära Malin

Jag ligger i sängen just nu med Pringles-andedräkt. Jag vet, det är inte dö fräscht, men jag känner mig inte dö fräsch heller, lökigaste dagen i skolan till 18oo. Det är ju inte klokt.

Har fixat inställningarna på bloggen nu så man bara kan mata ut kommentarer! Bra va? Går för alla! Och jag förväntar mig kommentarer nu. Hade fel inställningar...visste väl inte jag. Jag kommenterar inte så ofta...
Ska snart åka och kika på match i hallen, tänker dra på mig mjukisbyxor & håret mitt på skallen och bara mysa med Andrea på läktarn. Andi är min målvaktskollega och hon är nog en av världens gulligaste människor. Sådär så att man bara nickar och ler när hon pratar med en, fast jag inte alls hänger med.

Har inte så mycket mer att tjata om idag, just nu. Har fått sömntabletter av Hanna som jag ska testa. David tycker inte det är bra, men vad vet han om saker och ting. Jag önskar jag kunde fråga honom det på tyska. Was weisst du eigentlich über dings?! (det uttrycket finns med all säkerhet inte på tyska) För om jag visste det skulle jag antagligen sova som ett barn i magen.
Appropå magen och sånnt, sjukt bra låt

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra det här med att alla kan kommentera tycker jag ;) Och sömnproblem s-u-g-e-r!

det är ju lite dåligt av dig att du inte brukar kommentera dina egna inlägg tycker jag?