fredag

Kära bloggen

Sköna sköna Fredag. Har precis färgat håret & sitter och kikar youtube-klipp och funderar över mat samtidigt som jag laddar inför träningen. Firade fredagen med 200 gram choklad och torrostade jordnötter. Ska det inte vara så eller? jojo, Det är så det ska va!

Har också bokat tid hos huddoktorn i November. Ser fram emot det! Mjölktaktiken var kanske bra, men inte så bra. Dessutom var det för gott...med chokladflingor.

Tänker inte tjata så mycket idag, kära bloggen. Hanna och jag ska ut ikväll, sent dock, efter som min träning är till 22.oo, men vad gör det när man håller på till morgonen? Har en känsla dock av att hon kommer slänga sig runt halsen på Dave lite för tidigt bara, så kärlekskrank som hon har varit den här veckan. Jag önskar att jag iallafall visste vad jag skulle ha på mig, att jag åtminstone köpt vinter/höst stövlarna idag. De hade gjort allt. Nästan knähöga mocka stövlar var det, men vi ses imorgon.

Förresten, höstdepp är en mänsklig rättighet! Glöm inte det! Nu blir det fiskpinnar med bröd tomater & ärt-ost. Det ni, det löper man som in i helvete på. Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

frida, okejdet är konstigt mat i österrike , men vad är ärtost ? hahhahah ;)