torsdag

torsdag

Idag har jag lärt mig något nytt. Idag har jag lärt mig att hudcreme för extra extra super torr hud faktiskt är till för folk med torr hud och inte sånna som bara aldrig kan nöja sig med lagom. Sitter här och försöker tryyyyycka in hudcremen med ren råstyrka, men min egentligen normal-mjuka hud vägrar ta upp detta. Och jag som bara ville vara len som en babyrumpa & lukta mjölk&honung till helgen...Så otroligt orättvist, är det bara gamla russin som ska få folk att vända sig om efter en? Eller?

Idag hade jag 1 st. lektion, det var engelska, min klass hade läxförhör, jag behöver inte göra läxor, lektionen var 55 minuter, den började klockan kvart i tio. Det är så vi jobbar här!
Hur jobbar ni? hörde att det var tre timmars prov i krokarna på tvärs..

Pratade med min mamma idag, det var efterlängtat! Har gått och blivit så mammig på sista tiden. Särskilt mammig blev jag när hon lovade att skicka ett paket till mig med följande.


  1. mina röda & svarta partyskor

  2. en nagelklippare

  3. målvaktsbyxorna

  4. tyska grammatikboken

  5. mina snyggaste stumpbyxor
yes! Som ni förstår var det jag som valt ut följande. Mamma tyckte icke att det var så nödvändigt med de röda klackskorna, dock stöttade hon den tyska grammatikboken.
Vi får väl se vad jag kommer använda mest!

Inga kommentarer: