söndag

Kära bloggen

Jag har sovit bättre, jag har ätit bra, jag är lagom mys-brun, jag har nyfärgat hår, nyduschad, nyrakade ben och vältränad. Ibland vill man bara sälja sig själv på Ebay.

Det blev en riktig rolig kväll igår. Vi vann matchen och sen gick vi ut med hela laget till ett ställe som hette Mustasch. De är så vettiga mina tjejer i laget, har verkligen båda fötterna på marken. Knöt nya kontakter bland annat med ett par basketkillar från samma klubb som oss. Jag, David, Mattse & Mattse spelade mest fuzzball men mitt lag förlorade tyvärr 2 gånger av 2. Fast det gjorde mig inte så mycket, det var inte mitt fel, och jag hade David. Samma tid samma kanal nästa vecka.

Ska städa rummet & sen åka till Hanna. Vi har en 7:a löpning framför oss och en utvärdering av helgen, särskilt igår eftersom vi inte var ute tillsammans för ovanlighetens skull.

The Kooks - One last time

Inga kommentarer: