onsdag

O,8/10, Kära bloggen

Idag är det onsdag, min enda dag utan sovmorgon och det gör mig helt förstörd. Därför innebär det säng-häng direkt när skolan slutar. Och här sitter jag fortfarande och äter min nya favorit-rätt; start-müsli. Dock utan äpplen för de är slut, så så nyttigt är det ju inte, men jag har aldrig sagt att jag är nyttig! Det är iallafall ingen mjölk i. Jag är som en liten knarkare som inte får sitt knark. Ingen mjölk ingen choklad och yttepytte dota-tid. På avvänjningstid får man äta hur mycket startmüsli man vill, attans att de ska vara så torra bara....m..jö...nej!

Läste en artikel i expressen på webben av Katrin fd. Schulman. Hon skriver om hur kärlek i äktenskap alltid slocknar, om henne och Alex. Det har jag verkligen alltid misstänkt! Känns som om jag aldrig kommer träffa någon som jag inte tröttnar på/ tröttnar på mig. Vad ska man göra åt saken?
Men jag svär när jag gifter mig med gröna jackan, ska jag ta äktenskapet upp till en helt annan nivå. Det kommer aldrig hända oss, om jag så ska stå med maten färdig i köket varje dag, när han kommer hem....naken.

Inga kommentarer: