måndag

Kära bloggen

Har lite dåligt samvete för att jag inte skrivit så mycket i helgen, men det har varit lite mycket på gång. Både bra och dåligt...
I Lördags när jag skulle till Hanna körde jag i ett spårvagnsspår med min cykel så den gick sönder. Lite iallafall...åtminstone punktering. Sen missade jag spårvagnen. Dålig start!
Väl i stallet gick Lancino dö fint, och jag red mycket bättre än i torsdags.

Snowboardfilmen var vass och det var massor av folk inne på weekender. Hanna och Jag stod längst fram och fick oss 4 Te's. Väääärt! Men om jag sa att den här filmen var bättre än den förra skulle det vara ljug. Och förra gången var det sammanlagt 1600 pers, det skulla aldrig gått in på weekender. Efter det mötte vi upp Vicky & Philip och gick mot Chip. Philip kom inte in och då slutade det med att de båda gick hem medans Hanna och jag dansade till halv fyra vi två. Då upptäckte jag att mitt kära mastercard var borta. h e l v e t e :) Det är så krångligt att jag får en stor klump i magen. Spärrade det direkt mitt i natten med någon gotländsk stackare som inte visste nått, vilket gjorde mig sur. Åkte hem till Hanna, pratade i sömnen och steg upp för få timmar senare. Söndagen blev det att prova skidor, laga mat, plugga matte respektive engelska. Vid halv fyra åkte jag hem och vidare till mitt nya lags handbollsmatch. Trevligt.

Det var det! Nu vet ni. Just nu äter jag kokta äpplen och förbereder mig psykiskt inför kvällens konditions & styrke träning. Om det inte går bra ska jag inte dricka en droppe alkohol i veckan! Förresten är våra Holländska utbytesstudenter här nu. Har inte sett dem än...

1 kommentar:

Anonym sa...

jag röstar för én massa nta foton frida hjärtman karlsson - vill se hur du lever med :)