måndag

Kära bloggen

Jag ser inget roligt i fys-träning. Inte en tesked rolighet så långt man kan se i hela hallen. Men idag hade vi en brottningsdel på konditionsbanan. Och den svenska yngsta tjejen i hela hallen slaktade ner varenda en. Så jävla nöjd var jag. Det kanske ligger i släkten, det där med brottning! Och när de frågade om jag sysslat med kampsport sa jag att jag hade en storebror.

Håller på med min stickning som mamma skickade till mig. Så skönt är det att dricka te, äta kakor, sitta i mysiga gamla tröjor utan form, och sticka. hehe. Jag är verkligen redo att bli gammal. Nästa steg är välgörenhet, plocka löv från marken och baka kakor som man inte äter själv. Det sistnämnda har jag aldrig förstått mig på...

Spana här, så fint på ytan fint att mitt nya lilla mormors-hjärta blir varmt.
http://scott-c.blogspot.com/2008/01/spidermans-for-la-show.html

Inga kommentarer: