söndag

Kära bloggen

Nu har jag inte skrivit på en vecka. Tråkigt va? visst var det tråkigt? vavava? Men jag lovar jag har inte tagit någon bloggpaus som blondinbella för att "baka kakor eller promenera i naturen", ne jag har bara haft lite mycket att syssla med och så har internet krånglat ihjäl sig. Men, Okej nu ska jag utvärdera vecka mellan den 13&19 . Men bara det roligaste, russinen i kakan. Det roligaste russinet var nog att trycka lite i pisterna i torsdags. Äntligen börjar säsongen på riktigt! Kunde inte låta bli att släppa helt, så en gång fick jag äta snö. haha. Nästa gång ska jag sätta 3.60! I Torsdags fick jag också paket från Mamma! Det var efterlängtat, och jag använder allt flitigt.
Russin nummer tre är nog hur bra handbollen har kommit igång! Jag verkligen k-ö-r. Det ni! Bra också! Bra som fasen. I helgen blir det första matchen om alla papper hinner klart.

Igår var jag ute med Hanna. Träffade ett gäng norskar som visade sig vara norska jr. landslaget i slalom. fräscht. Blev Mauserfalle och dans i 8cm-arna med hela gänget på en 8 killar och vi. Kändes verkligen overkligt att prata svenska ska jag be att tala om! Vid 2-3 kom Martin och han och jag gick till weekender och tog oss lite catchup. Sen till Chip, hämtade min väska, pratade med shork och efter detta promenarade vi hemåt. :)

Idag sov jag till 2, sen åkte jag till Hanna och lökade i hennes säng innan vi tog oss en obeskrivligt tung joggingtur i de backiga bergen här. Det var den veckan, veckan då jag insåg att jag blivit en sportnörd, med 15 timmar sport i veckan.

Vi hörs imorgon igen bloggen. Då har jag idrott, 2timmar dans & 2timmar handboll. Ni kan kalla mig löken

Inga kommentarer: