tisdag

Kära bloggen

puttiputti älsklings gullibloggen. Jag är som en mamma som glömmt sitt barn på dagis och sen kommit på att det satt och väntade på henne.

Sitter annars här och gosar ner mig i 73 kilo träningsvärk och bävar inför imorgon. Det är match på träningen imorgon, men jag får inte spela eftersom pappers-jävla-arbetet ska ta år och dagar, eftersom alla sekreterare-tanter överallt ska vara så oförskämt långsamma. Det betyder löpning på träningen och jag bara känner; har jag gjort något annat än L Ö Ö Ö P T skiten ur mig på sista tiden? Na-e. Gillar jag ens att löpa? Nae. Och är jag bra på att löpa? Na-e! Och har jag ens ett löpsteg? NA-E! Och borde jag ens löpa med såhär mycket smärta? Mamma tycker säkert inte det iallafall.


uuuuuuuhuuuuhhuuuu, Blunt är också lite gnällig såhär på kvällskvisten.

1 kommentar:

Anonym sa...

älsklingsbabe - snart vill måste - eller snarare måste språka med dig på telefon ! vi tar i helgen om du har tid då - här hemma har vi höstlov redan nästa vecka - skönt, med tanke på hur jävla pissdåligt matten gick - jag byter ut matte C mot Iv-val istället för den kursen var absolut inget för mig - som jag egentligen hade kunnat räkna med!