måndag

Kära bloggen

Har precis språkats med Emelies pappa i telefonen. Är inte Emlan hemma får man ju nöja sig med någon annan i familjen. Attans stumpan, missade dig med nån timma men jag hoppas du får bästa dagarna i Oslo & hälsa från mig. Sen har vi catch-up framför oss!

Håller på att pyssla lite med mitt nya kollage som jag ska sätta upp på väggen vid sängen. Ett-årsprojekt. Ska snart iväg och ha dans igen, var tvungen att svara på lite mail & dylikt.
I natt drömde jag mardrömmar om att jag var hemma i Sverige igen. Jag var helt förstörd! Kände mig förvirrad när jag vaknade imorse, lycklig som någon som vunnit på travet, att det inte var på riktigt.

skriver sen, måste kamma mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

naaaaaeeee, men atta prata med pappsen är inte heller helt fel ;) trodde att du var på dejt så jag ville inte direkt störa i söndags - men vi hörs sen istället när jag kommer hem ! <3 saknar dig här i oslo, men nu ska jag knalla mig ner på stan och ta en titt förbi slottet - nästa gång hoppas jag att du kommer me hit! snart ses vi också dessutom - massa blöta mysiga pussar <3

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅH äntligen kan jag med kommentera :D hahaha, det är ju lovely! hur lever livet i Österriket?