onsdag

Kära bloggen

Idag är det Onsdag, Mittwoch, Wednesday och det är en skön sådan. Såhär ser den ut hittills.. Jag försov mig, cyklade till skolan, kom i tid, hade tre lektioner, hade roligt. Cyklade hem, åt fil med müsli, gick o la mig, sov, gick upp, åt en halv plåt pizza och lite müsli, ansiktsmaskade mig lite. Gick till kylskåpet och bestämde mig för att dokumentera våran grönsakslåda:

Någon i den här familjen har choklad-cookie-fettish! För hela grönsakslådan är fylld med chokladpluttar som man har i cookies. Lite ironiskt? Eller? I grönsakslådan?..
Så här många var det. Och det är mer än man kan baka upp, det är flera kilo!

But I didn't mind that much utan gjorde varm oboy, fick idre-flash-back, och la i mörka chokladbitar och åt vita vid sidan om. Gött. Och nu sitter jag här, looking pretty amazing och säger Tje-tje-tjeeeena.

1 kommentar:

Anonym sa...

gullibolll <3