tisdag

attans

ps. idag tycket min klassföreståndare "herr Stotter" att jag skulle gå med i den är speciella cambridge kursen i engelska eftersom det är så bra att ha och jag har så en talang för engelsa, dock under eftermiddagsskolan, men jag tyckte inte det gjorde så mycket.
Så det gjorde jag. Det var riktigt trevligt! Lite lätt, men jag tyckte inte det gjorde så mycket förrän min lärarinna berättade att själva slutprovet kostade 1500:- att skriva. ajaj, men jag tyckte inte det gjorde så mycket eftersom jag satt bredvid den här jätte söta skid-killen Daniel, tills Daniel berättade att han varit på semester i frankrike i somras...med hans flickvän.

jag undrar om den kursen är värd trots allt...

3 kommentarer:

Sixten sa...

http://www.lafferty.ca/wp-content/uploads/2007/05/fail-24.jpg

;)

Sixten sa...

Det är en gåva :D Du är också bra. Ditt företag är också bra.

Anonym sa...

frida, sitt du med den där skidkillen och strunta i att han har tjej ..... jag menar....det brukar du ju trots allt vara bra på...speciellt i österrike ! damn frida saknar dig sjukt mycket.