torsdag

Torsdag

Det var den torsdagen som hela tiden kännts som en Onsdag. Hade dubbeltimma i sovmorgon, sen Engelska sen håltimma för att komma tillbaka för att få veta att det inte var mer än så. Suck, trodde aldrig jag skulle säga det men; lite mera skola kanske?! Man undrar ju liksom varför man ens drar sig upp ur sängen till en lektion.

Så jag gick på stan. Först till stan, typ ½timma med en sväng förbi M-markt för inköp av körsbärsyoughurt. Den dagliga dosen vill säga.
I sillpark-gallerian hittade jag coolaste xxxx , så köpte likadana till mig och Emelie som jag ska posta nästa vecka. Köpte klart Kalles present också, gud vilken gullig syster jag är. Den kommer dock inte hinna tills Lördag men det får han ta. Råkade smaka lite på en del också, men det kanske han inte märker!
Sen sprang jag min nya 40mins runda. Lökigaste jag varit med om!! Men stannade inte en enda gång. Bäst går det om man tar rygg på någon snygg kille, som idag. Löpte på som ett litet djur. Sen blev det bollövningar OCH självklart återhämtnings-körsbärsyouhurt! Variation kan slänga sig i väggen, jag spelar inte så.

Imorgon har vi projektdag och ska åka bob. Fredag är det också, och Vicky fyller 11. Undra om tjejerna ska ut sen, jag är danssugen! Annars får jag hålla mig till Lördag. Livet är hårt ibland, också i Österrike! Nu måste jag sova, ska göra matsäck imorgonbitti också, sen ska jag vara på järnvägsstationen klockan åtta-noll-noll och dit måste jag gå eftersom jag snålar runt utan busskort. Ciao
tips från coachen: spana in den jävligt snygga klockan :')

1 kommentar:

Anonym sa...

helt sjukt frida - jag har med inskaffat mig en rosa klocka - och nästan till och med exakt likadan! så typiskt oss ! '