tisdag

tisdag

här sitter jag sisådär runt klockan sex och äter frukt i sängen. Eller rättare sagt ananas på burk. Var tvungen att köpa mig ett tre-pack igår i frustration över hur chokladcookiesen i skåpet i köket ropade på mig. Det lite chokande var att den bara fanns en sort osötad ananas på bruk. Resten var med tillsatt socker. ueää. Varför kan österrikare aldrig nöja sig med sött? Det ska alltid var sådär super slisk-sött som sätter sig som en beläggning i hela munnen och gör en helt hög! nöjd valde jag iallafall den vanliga sorten och den var god kan jag meddela!

Jag återförenades också med min stora kärlek; körsbärsyoughurt på lunchen. Hade helt glömt bort hur man blir helt salig av den. Särskilt med nötter på. Ätit tre stycken idag. Ibland måste man ju fira sig själv!

träningsveckan har artat sig såhär så långt:
Må: morgonjoggning 20 min. + dans 1½ timma +(power)promenad 2 timmar. (jag gick lite vilse, därför så länge!)
Tis: 2 timmar idrott med intervallträning & basket + senare löprunda runt floden.

klappar mig själv på axeln.

1 kommentar:

Anonym sa...

frida, bra att du har kommit igång med träningen! <3