fredag

dröm

Måste berätt vad jag drömde inatt:

Jag hade fått låna Jennifer Anistons lägenhet och höll på att leta efter något att äta i hennes kök. Det gick inte så bra hittade bara några torra brödkanter med vitlöksost...Tills jag uppepå, bakom hennes kylskåp där hittade jag en skogaholmslimpa. Då knackade det jätte hårt på dörren, men inte dörren till ytterdörren utan dörren till ett låst rum som inte användes, bredvid köket. Jag tar ett grillspett och öppnar, då ser jag bara en stor råttsvans som försvinner in i väggen, så då var det en stor råtta som hade dunkat sig mot dörren. Då kommer det en jätte stor bålgeting och attakerar mig. Försöker stänga dörren men den flyger in i köket. Panik. Men jag hugger den i två delar med grillspettet när den sätter sig över centraldamsugar-uttaget-hålet. Men då flyger halva bålgetingen upp skrattar åt mig och säger: Jag kan sticka dig ändå!!

vaknar av att jag skakar för jag var så rädd. Haha. Tyd den drömmen ni! Dagens tips från coachen: låna inte Aniston's lägenhet

1 kommentar:

Anonym sa...

friiida - alta dig för jennifer nästa gång du somnar! dessutom håller jag på att analyserar drömmar på psykologin ' kan kolla upåp det där ! ;)