fredag

kärlek

Hej, det blir ett inlägg i farten! Onsdags var verkligen lyckat! Kan det bero på en viss volleyboll spelare eller var det kanske tvärtom? Nu har jag haft min uthållighets-idrott, löpt 2 timmar skojar inte nu, upp för ett berg och runt och runt. Höll på att bryta ihop, men då tänkte jag på vad min målvaktstränare brukade säga, bryt ihop och sen bit ihop.
Nu är jag på väg till München, blir oktoberfest i helgen. Tåget går om en 40 min och jag måste köpa biljetter först. Christoph och jag :) Just ja, ska väl ta med kameran om jag hinner!

ANNARS: EMELIE SAMUELSSONS'S FÖDELSEDAG IDAG!


jag önskar dig världens bästa dag, önskar också egentligen att du kunde svara i telefonen men man kan ju inte få allt. Äntligen tjejen! Inget mer häng ute på ågatan. Saknar och älskar dig, det vet du redan. Jag har alla mina bästa minnen med dig, och jag hoppas att du titta under skummgummit i paketet idag. Hur rolig är inte jag? All kärlek!

Inga kommentarer: