söndag

Måste säga:

says: skönt med söndag.

Drömde sådär verkligt inatt igen, men det var mycket rörigare än vanligt. Innehöll bland annat Ilones kille & Jag kysstes dagen efter de hade gjort slut, vilket gjorde Ilone skit förbannad och skällde ut mig klockan 06 på morgonen och sa att hon alltid hatat mig ända sen jag inte bjöd henne på ett kalas i trean som Hannah Struble hade fått komma på? Och Emelie hade 3 mans fest med några Carlingskillar i hennes oförskämt stora lägenhet, sen kom jag och träffade en av dem som påminnde sjukt mycket om en kille jag träffade förra helgen (typ lite lik Vincent Potare) men sen skulle han gifta sig nästa dag så då var vi tvugna att lura hans systrar att vi kännt varandra hela livet och var som syskon. Sen skulle jag sova hos Bella men hade tappat nyckeln så jag fick sova på toan bakom Lorient! HAHA. gud vad ointressant.

Åt kladdkaka till frukost i sängen, det var nog veckans bästa stund. Såg på svensk webtv, och mailade Dimitri som läggs in på sjukhus imorgon. usch... Gjorde misstaget att läsa de andra utbytesstudenternas bloggar och fick för mig att det är onormalt att blogga så mycket som jag gör. Men sen tänkte jag fuck it. Jag älskar att skriva, det är min framtid. Jag är inte miniCarola som wailar loss så hela domkyrkan ryser och håller på med musikaler på andra sidan atlanten. Hade dock gärna varit, missförstå mig inte, men det är dumt att jämföra.

Nu börjar Emelies födelsedags vecka imorgon. 5 dagar tjejen, sen är du 18 också! Saknar dig varje dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

5 ynka dagar kvar ... sen är jag lika gammal som dig! saknar dig med tusen gånger om ...precis lika mycket som jag älskar vattenmelon ..vilket är obeskrivligt !