onsdag

Onsdag

Har precis suttit och läst igenom alla Klings och Fahrmans blogginlägg. Har inte brytt mig om att följa dem sen jag kom ner hit, men nu hade jag ändå lite extra tid över.

Ett faktum som jag fått bekräftat här är iallafall att Österrikare inte kan mode. alls. Jag funderade lite på det utifrån ett typ projektarbetes-synvinkel idag när jag spatserade in mot stan. Har en teori om att det kan vara för att det inte finns några fönster/dörrar/glansiga skyltfönster att spegla sig själv i som hemma. Man spanar och spanar efter en dörr med lite spgeligt glas på, men alla är hel-trä här. otur va.
Det är inte heller någon ide att köpa någon dösnygg kavaj som jag egentligen suktat efter hur länge som helst, och tro att man ska se snygg ut, för det tycker man bara själv. Och då är jag hellre snygg i mjuksbyxor.
annars hade jag bästa dagen tills jag började syssla med mail och dyl.
att notera:
3 kulor glass
3 körsbärsyouhurt'z
3½ timma promenad runt i den här röriga stan.
Mer träning blev det inte för idag återhämtar jag mig. träningsvärk, ni vet.
ps. Grattis Malin 18 år idag! firar av med en bild a 3 år gammal från saga-dansuppvisningen.

1 kommentar:

Anonym sa...

fast frida, tänk på en grej! då kan du visa att vi i sverige är fashionabla och att vi har koll på trender ijämförelse med folket i österrike. förstår dig grej ! men jobba på - och jag tycker ändå att du ska skaffa dig den där snygga jackan - tänk bara på när du kommer hem vilket flock med grabbar du får efter dig. <3