lördag

Lördag 13:e

Hej!
Sitter här och lökar lite i sängen. Har träningsvärk i ryggen och baksida lår. Känns ganska gött, smörjt på lite värmesalva så jag ska nog bli fit tills ikväll. Den här idrottskursen som jag valde då, "Ausdauern" har jag efter gårdagens lektion lyckats översätta till uthållighetsträning. 2 timmae inliensåkning med en lärarinna som var oförskämt vältränad genom hela stan. Ska bli intressant att se hur jag klarar det när det är löpning. Långdistans & Frida har ju aldrig låtit bra i samma mening.

Ska inte mala på med något långt inlägg idag. Dags att hoppa in i duschen snart och fixa till mig något. Sen ska jag & tjejerna i klassen hem till Hanna först och sen ska vi vidare och se på någon snowboardfilms-premiär som är som en fest eller nått vad de nu sa, och sen blir det väl att gå ut. Hoppas innerligt att det blir kul, skulle behöva det, är på dåligt humör. Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

hopppas att kvällen för dig kul :) och att det fanns mycket snyggt att titta på snowboardsfilmen ' du vet vad jag menar! ' ta det lungt och idrotta nu inte bara för mkt <3 hörs snart<3