lördag

jävligt fit.

tjoho! Nu är jag tillbaks från min lilla motorcykelsfest-tripp. Det var riktigt vasst:
90% var män
99% av männen hade sin motorcykel med sig

10% var tjejer
5% av de 10%-av tjejerna var tjejer.

tycker den statistiken säger ett och annat, så jag behöver inte berätta så mycket mer, har dock aldrig dregglat över så många motorcyklar förut. Nu är jag dock inte så fit, sov lite lite. Men det var det värt. Alla kläder är sådär sunkiga också, så nu åker allt i tvätten!

Appropå fit, så börjar skolan nu i övermorgon och jag hamnade i en idrottsklass. Eller jag valde att hamna i där. Detta innebär 6-8 lektioner idrott i veckan. Kommer bli skapligt fit! Och det ska bli ganska trevligt faktiskt. Tycker det verkar roligt att vara fit. Tackar gudarna och min kusinfamilj för min nya mp3 som lämpar
Vad har ni för er hemma?
Imorgon ska jag gå i kyrkan, min familj är nämligen lite kyrklig, alltså bordsböner och kristna kalendrar med budord på i mitt rum. Fast bäst var ändå den kyrkliga versionen av monopol; "Shalom". Och med lite vita lögner klarade jag det galant! Det ni.

Inga kommentarer: