måndag

hejhej

god middag! det blev choklad, en halv banan körsbärsyoughurt (nehe?) och pasta med jordnötter. Hur bra är inte jag i köket egentligen? Ni skulle bara sett mig! Tyckte jag fötjänade lite choklad eftersom jag var tvungen att löpa hem på 15min mellan matten och idrotten och plocka upp mina inneskor (sen gick 90gram till av bara farten). Herr Stotter blev nog lite tjurig, för nu måste jag också börja med att skriva små ursäkts-brev när jag inte är i skolan. fasen. Så i år blir det inga 68 timmar frånvaro till höstlovet, men med mitt schema ska det nog inte bli så svettigt ändå, får se om det ens blir 68 timmar I skolan sammanlagt.

Nu blir det dans! Om jag dansar duktigt väntar belöningen i form av löprunda runt ån. yeeeeh. Sen ska jag till posten och sen ska jag nog till stan och se om jag kan hitta något tills Onsdag! Att jag ångrar att jag lämnade mina partyshoes hemma. Mama misses you, särskilt de röda!
puss.

Inga kommentarer: