torsdag

Mystjejen med stort M

Idag har varit en ganska händelserik dag i jämförelse med övriga. Först hade jag dubbeltimmas-sovmorgon i och med att jag inte hade något språk, sen var det ingen Engelska och efter det var det religion på schemat som jag inte heller har, så jag åkte mig till stan. Köpte mig ett par inlines! Dö fina. Riktiga pärlor. Och ett par shorts. fit for fight och uppladdad för imorgon.

2 lektioner och sen åkte jag hem och åt och begav mig ut för att köra in dem lite. Det var verkligen riktigt trevligt att svischa runt i en ny stad med europas vackraste berg i alla vädersträck och högsta volymen på mp3n. Fick flashback från när jag var liten och åkte runt i Skänninge på cykelvägarna och trillade på allt grus överallt.
Det finns bara en liten hake nu...Jag har inte en blekaste aning om hur man bromsar! Men när man behöver det kommer det säkert av sig själv...eller så.

Avslutade iallafall med att åka till sjön och simmade en sväng. Sen började det spöregna, och det har det fortsatt med plus åska och blixtar, är verkligen skit väder så det är med gott samvete jag ligger i min säng under täcket, sådär kall-småblöt och äter chips och vindruvor.

Ja men vad ska man göra om man får en chips påse stucken i handen så fort man kommer innanför dörren? Jo äta den :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det klart att du ska gå och köpa dig ett par råfina inlines ! hoppas bara att det går bra och att du kommer framåt...så du inte ramlar på allt grus!;) älskling..vi hörs.