onsdag

onsdag

Inatt drömde jag världens konstigaste saker! Eller i morse rättare sagt. Först drömde jag att jag var på någonslags campingplats. Jag skulle tydligen gå någonstans då jag plötsligt gick förbi ett tält där Eskilstuna grabbarna bodde. Och så var Johan där, och när han får syn på mig slänger jag mig ner i gräset och försöker krypa så fort jag kan därifrån. Men han springer efter mig och börjar ropa att vi måste prata och massa annat, då ringde min väckarklocka, men eftersom jag gärna ville veta hur det skulle sluta snoozade jag alla 10 gångerna. Det var ett ganska lyckligt slut vill jag minnas. fast jag är inte säker...

Efter det drömde jag att jag var på en marknad, typ skännigemarknad, så plötsligt går jag förbi ett munkstånd där det står tre personer i medeltidskläder och gör munkar. Så ser jag att det är Malin, hennes pappa och Lotta! När Malin och jag får syn på varandra börjar vi gråta och slänger oss på marken. Det slutar iallafall med att jag också står i medeltidskläder och förstör alla munkar eftersom jag inte har en aning om hur jag ska göra. Sen kom den en hovslagare och föreslog att vi skulle testa med fiskbitar istället. (?)

haha. nu ska jag till stan och leta rätt på en födelsedagspresent åt Kalle som fyller 22 på Lördag. har han tur blir det något annat än en t-shirt. Har han otur... Fint väder idag förresten, igår låg den första snön på bergen. 16 september, lite tidigt tyckte jag. ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

frida, kan det bli mer tänktbrat att drömma om eskilstunakillarna - dessutom hade jag med sjukaste drömmen inatt - kanske berodde på att jag var full när jag kom hem inatt ! men trots det kom jag ändå till skolan imorse....med elller utan ett frescht ansikte .