söndag

nu

Hejsan. Klockan är 16.40 och jag har spenderat hela min dag i sängen så långt, med undantag för att äta. Blev skapligt sent igår, men det var också riktigt roligt! Snowboardfilms premiären var verkligen vass, längtar efter snön nu! Här kan ni checka andra filmer som de gjort, den på premiären igår var dock en längre sort. www.pirate-movie-production.com/movies
Har aldrig sett så många snygga snowboard killar på ett och samma ställe, måste jag ju erkänna. Hörde att vi var 600-700 i lokalen, så det var ju ganska stort. Sen var vi på något uteställa i stan, och dansade till klockan x. Efter det tog Tamara, Jag och Hanna med oss ett gäng som också hade varit på premiären vidare till "platau" [platå] det var inte som platå hemma men fullt med folk. Stannade ett tag, övade lite på min tyroliska med Matti, sen gick vi till stationen och jag tog bussen hem. regnade gjorde det med. Nu ska jag nog ta och göra något vettigt... eller ingenting alls. Lutar mot alternativ 2. Kanske lägger upp några bilder om någon dag, Katrin tog en del. Imorgon börjar träningsveckan, tur för mig! Bra svenska känner jag.
Puss

Som fotnot kan jag ju tillägga att jag inte har några tidsgränser när jag ska komma hem och dylikt. Guld!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag sa ju att det skulle finnas gott om snowboardsgrabbar ' och snygga hoppas jag med. kanske till och med var ngt för fru.hjärtman? <3