måndag

Måndag 8:e September

God morgon mina pärlor.
Har nyss vaknat efter lite middags-sovning. Blir lite förstörd av österrikematen & alla chokladcookies, och så sov jag så dåligt, fick sms av Alex mitt i natten och drömde mina typsika verkliga drömmar om att det var folk i mitt rum. Eller inte folk, bara Lorenz. naa.

Sen började skolan idag, en timma. Jätte gullig klass, liten dock! När man är van vid sina 60 tvärs-syskon som är överallt och pratar i ett, vad jag saknar det, ER !! Iallafall, sen åkte vi till stan och käkade thai och drack oss lite vin för det är vardag här.

Och förresten var jag ju i kyrkan igår, och det gick egentligen bara ut på att äta smördegskex och färglägga fjärillar. Jag önskar jag hade lite kort, men jag vet inte ens om jag fick med mig kamerasladden hit...Imorgon ska jag nog kunna fixa ett par dock!
Imorgon fyller jag alltså 18, då har jag önskat mig ett pennskrin. hehe, känns inget särskilt. Önskar jag hade mina tjejer här. Särskilt Emelie, I really do. Annars är det bra. Saker och ting faller på plats. Nu är det bara att köra!
Puss&Kram / Eran Frida

1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis på födelsedagen!!!! eller som du kanske är van vid nu.

Alles Gute zum Geburtstag !!

Hoppas du har det bra på alla sätt och vis!

Jag och jacob har precis avslutat en joggingrunda så visst tränar vi lite här hemma vi med =)

Hälsningar från kusinfamiljen!