torsdag

Är hemma mellan varven i skolan, måste hänga tvätt och slänga in mer tvätt. Börjar få riktigt mycket att göra på nacken just nu...Nästa på schemat är att kila och fixa bananlådor någonstans så jag kan packa alla mina saker då resväskorna inte lär räcka på långa vägar! Ja, efter phsykologi och tyska då...
Så skulle jag VERKLIGEN behöva färga håret! Folk börjar nästan kunna se att jag är svensk i hårrötterna nu. Fast det är iof. rätt bra att kunna sätta dit dom lite när de klagar på att svenskor ska vara blonda.
Ikväll blir det rugby träning klockan 20.00! Är lite nervös, har ingen aning om hur spelet går till och dessutom är det utomhus i den här snön med! Gött mos! Har iallafall laddat bra med omelett med rökt lax rivna morötter och gurka. Märkligt bra humör blir man av bra mat kan jag tala om, och då snackar vi nått annat än youghurt med banan alltså...


ganska torrt inlägg. Knastrar mellan raderna.

Inga kommentarer: