söndag

Utekväll med handbollstjejerna

Igår blev en riktigt rolig kväll! Vi vann matchen med tjuge måls marginal. Jag spelade egentligen riktigt bra men hade ett sånnt himla oflyt. 50% av målen var utan överdrift otursmål. Antingen ribba in eller ännu hellre räddning men in i målet. Fa-an. Martin tyckte jag stod och sov i målet dock, och visst det var en riktigt tråkig match men jag sover never i målet!
Nått som vore en bra idee vore att träna med ett mål som var ungefär 1dm större på varje sida. Det ska jag definitift göra när jag spelar i nått proffslag. hehe. typ bayern-münchen.

Efter matcen såg vi på U20 och sen åkte jag hem och käkade och fixade till mig. Jag är riktigt dålig på att klä mig så jag riktigt passar in med de här österrikorna, men å andra sidan, varför skulle man? Inveg iallafall min nya kjol och den var söt, näästan knälång och tight som fan i midjan där det fortfarande ligger spår från julen. Mamma hade nog älskat den.
Vi började på Teresien Bräu en tio tjejer ungefär. Drack någon intressant shot som jag inte kommer ihåg vad det hette men man tog iallafall socker i munnen, sen citronjuice och sen vodka och skakade massa på huvudet.
Var där tills ungefär två? Geli och jag dansade med italienare, sen åkte Steffi och jag till Hofgarten där det var lite milt så det fick bli Platau och Projekt innan vi cyklade hemåt. Disskuterade vilka små skitar killar är egentligen och hur man alltid faller för fel. Appropå det träffade vi ju Daniel såklart också. Mycket smart drag eller så...

Inga kommentarer: