söndag

Söndagsfeeling

Idag har varit en riktigt skön söndagsfeelingsdag. Dålig tv, sova läääänge, frukost&lunch sammanslaget, SATC i sängen, badat och tvättat, målat naglarna och läst om ELLE-galan. Funderat över en massa saker utan att komma fram till något.

Dessutom varit riktigt händig och skruvat i två skruvar i väggen. Det gjorde jag riktigt bra om jag får säga det själv.

Just nu kikar jag på handboll på tv.. Serbien mot Danmark, undrar verkligen vart köper man en sånn kille? Eller som Harry i herrlaget...Jag bjuder på en bild tillochmed. Och föreställ er sen att han är 8gånger snyggare i verkligheten eftersom detta kort är gammalt och dessutom ett kort, och på kort dömmer vi ingen!haha.

Januari är en fet handbolls månaden för mig eftersom jag dubblar i serierna själv. Så det gäller att ta sig tillbaks i formen snabbt och inte skada sig. Var ute och löpte en sväng ikväll så benen ska bli lite mindre tyngre.

Okej, för er som inte bryr er så mycket om hb plus att jag själv ska komma ihåg kan jag också notera;
  • på tisdag ska jag provträna rugby. Hur kul kommer det bli?! Kan ni föreställa er mig kötta rugby?! Jag kan.

  • om 1 vecka och 6 dagar flyttar jag till gästfamilj två. Ska bli spännande att se hur det blir.

  • Om 2 veckor åker vi till Linz. Lite österreich tour alltså.
  • På onsdag ska jag träna småtjejena igen.chiching. Fan nu blev det handboll ändå, jag har nog blivit en liten stefan wiman....
Vad har ni att berätta?

Inga kommentarer: