lördag

Lördag vid halv 1

Sitter här och har precis käkat biffar. Ingen vanlig frukost idag inte...var på Bal igår, det var roligt. punkt. Stressigt som i my as blev det också, så det tar väl bort alla entusiatiska utrop, tränade först alltså. Efter det var vi en sväng på Hofgarten och mina fötter gjorde riktigt ont tills jag inte kände dem mera...

Ska straxt ta mig i kragen och fixa lite käk och packa mina saker och kila till hallen för idag har vi match i München och det kommer ta ett par riktiga långa timmar att åka dit. Alltså måste mp3an laddas också, och nått o äta, plus att borsta tänderna vore trevligt kanske. 20min har jag, så nu blir det ingeting mer.

Matilda har lagt ut kort från nyår, trevligt eller så inte. Jag undrar va fan ja gör med mitt stackars hår för att det ska se ut sådär?! här har ni iallafall jag och min bästa vän & själsfrände.
Jag lovade att jag skulle offra mig lite på kort.

Inga kommentarer: